domingo, 21 de marzo de 2010

Buff-Thermocool al Raid de Cambrils 2010

Aiii... aaaiiiiii!!!!! que m'agafa "el hombre del mazo" (com diuen els ciclistes quan agafen una "pajara").
Això és el que m'anava dient a mi mateix, el dissabte 20 de Març mentre anava en btt.
Era la segona part de secció de btt, i la 4º del dia.
Ja sabia que no arribava en el meu millor moment de forma.
La Transgrancanaria, em va deixar tocadet.. que voleu, son 123kms a peu!!
Però el pitjor, han estat les contractures de les cames, quadriceps, que no m'han deixat entrenar aquests dies.
Així que vaig acceptar d'anar a correr a Cambrils, perque l'Albert, ja fa masses dies que em deia de correr junts, i jo no trobava dies per fer-ho.
El millor de tot, però va ser que tot i no poder venir en Josechu (que lástima, pero queda pendiente!) amb nosaltres, si ho va fer la Nuria!!
Que be!!!
Ja feia temps que no corriem junts... be ara no recordo ni si ho haviem fet...
Be és igual, perque potser no hem corregut tots tres junts, però si ho hem fet Albert-Arnau, Nuria-Arnau, Nuria-Albert, o sigui com si ho haguessim fet...

Be, en definitiva, que en aquest raid, han pogut disfrutar de fer-me-les passar magres!!!

Normalment, jo anava al davant... orientant... i controlant a la gent.
Jo era el que tenia més experiència, i ells més "novatillos".
Però ... el relleu arriba tard o d'hora...



Aquest cap de setmana, ells anaven al davant, i jo al darrera dient...: "No apreteu més que em despenjo!!"
I així va anar passant el raid.
Disfrutant dels amics, dintre del mateix equip, i en els altres equips. Menjant i bebent per no quedar-me massa enrera, i intentant que no es notes massa que anava tant just!!

Ja ja ja ja ja!!!

Per sort, sembla que vaig fer molt be el meu paper, i ningú es va adonar de lo malament que ho estava passant.

Be tan sols dir, que m'ho vaig passar molt be, que vaig agraïr que l'Albert em convides al seu "equip" (Buff-Thermocool) per correr, i que vaig quedar encantat de correr, menjar, beure, xerrar, riure, i totes aquestes coses que tambè es poden fer en els raids.
A més esclar de: estar concentrat, fer les coses de manera correcte i demanar el màxim als companys!!
Que sino seria un raid!!!

Per cert, Nuria que tornin quan vulguin els nostres "assistents"!! Quan venen ells sempre ens van be les curses!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario